4F partnerem JULIADY

Marka sportowa 4F została partnerem JULIADY, czyli organizowanego w Krakowie już po raz 19. Młodzieżowego festiwalu sportu. W ramach współpracy marka dostarczyła kilkaset nagród i upominków dla uczestników – jest to asortyment 4F jak również 4F Junior, czyli specjalnej kolekcji dla dzieci i młodzieży. Obecność sportowego partnera była widoczna przede wszystkim w dniu 1 lipca podczas rozgrywek streetball oraz będzie widoczna 15 lipca podczas rywalizacji breakdance na płycie pod Galerią Krakowską. Dodatkowo w pakietach startowych można znaleźć zniżki do sklepów 4F.  

„JULIADA to wydarzenie, które przyciąga każdorazowo ponad 10 000 uczestników – młodych adeptów sportu i aktywności fizycznej. To święto aktywności młodych osób, a marka 4F chce promować aktywny tryb życia już od najmłodszych lat. Zdecydowaliśmy się postawić tu nie tylko na samą markę 4F, ale również na kolekcję 4F Junior, która dedykowana jest dla osób w wieku 3-15 lat, bo taki odbiorca będzie obecny podczas JULIADY. Dodatkowo wydarzenie promuje postawy zdrowej rywalizacji w duchu zasad fair play co jest zbieżne z naszymi wartościami. W końcu projekt to wizytówka Krakowa, a 4F pochodzi właśnie z Małopolski”, mówi Agnieszka Libor, Dyrektor ds. Marketingu, Marketingu Sportowego i Komunikacji spółki OTCF, właściciela marki 4F.

Podczas odbywających się w trakcie JULIADY konkursów do wygrania będzie asortyment z kolekcji 4F Junior, opisywanej słowem „kolor”, który tak uwielbiają dzieci. Bazą są zestawienia czerni i bieli oraz szarości i granatu, ale mamy również żywy kobalt, róż, koral, żółty oraz neonową zieleń i pomarańcz. Kolekcja pełna jest również nadruków – dominują napisy i cyfry, ale nie brakuje również abstrakcyjnych kolażowych grafik. Efekt dynamiki, który tak dobrze charakteryzuje dzieci i młodzież był tu znaczącym wskaźnikiem.

JULIADA organizowana jest przez Stowarzyszenie SIEMACHA już od 1999 roku. To tradycja sportowych rozgrywek w okresie wakacji, której przyświeca cel aktywnego spędzania wolnego czasu. Marka 4F zdecydowała się dołączyć do tej inicjatywy właśnie ze względu na ideę edukacji w sporcie, szczególnie dzieci i młodzieży.

Szczegółowy harmonogram wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej www.juliada.org.pl

Galeria zdjęć:

Do góry