4F partnerem merytorycznym studiów MBA Sport w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Należąca do OTCF S.A., największa polska odzieżowa marka sportowa 4F została partnerem merytorycznym programu MBA Sport, który jesienią rusza w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Uczestnicy będą mogli rozwinąć kompetencje menedżerskie i czerpać wiedzę od praktyków, którzy zdobywali doświadczenie przy największych projektach sportowych w Polsce i na świecie. Wśród wykładowców znajdą się Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager i Kacper Domański, Teamwear Manager w firmie OTCF.

Program kierunku MBA Sport w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego został opracowany przez zespół doświadczonych wykładowców akademickich oraz praktyków marketingu sportowego. Składa się z sześciu merytorycznych modułów dotyczących m.in. z zakresu zarządzania organizacjami sportowymi, a także poszerzających wiedzę na temat gospodarczych i społecznych aspektów sportu i związanych z nim zagadnień prawnych. Jedna z najbardziej rozbudowanych części dotyczyć będzie marketingu sportowego i komunikacji sportowej, nie zabraknie również modułu szlifującego kompetencje liderskie.

- MBA Sport to innowacyjny program podyplomowy, łączący polskie i międzynarodowe perspektywy oraz doświadczenia w zarządzaniu w sektorze sportu. Został stworzony z myślą o osobach, które chcą rozwijać swoje umiejętności menedżerskie i wykorzystać je w dynamicznym środowisku sportowym, niezależnie w jakim segmencie i w jakim obszarze tego szerokiego rynku są aktywni. Dzięki współpracy z ekspertami i praktykami z branży sportowej, przedstawicielami czołowych organizacji w Polsce i na świecie oraz marką 4F, osobami i organizacjami, które rozumieją unikalną dynamikę, jednego z kluczowych obszarów gospodarki, uczestnicy kierunku zyskają nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania organizacjami sportowymi. Misją Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego jest przygotowanie słuchaczy do antycypowania przyszłości. Wierzymy, że nasz najnowszy program MBA Sport przyczyni się do dalszego rozwoju branży sportowej poprzez profesjonalizację kadr menedżerskich – mówi Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Studia adresowane są m.in. do kadr zarządzających, liderów organizacji i klubów sportowych, byłych i obecnych sportowców, a także ekspertów i konsultantów, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę w obszarze m.in. sprzedaży, marketingu, finansów, komunikacji, organizacji imprez, zarządzania czy wykorzystania nowych technologii w zmieniającym się świecie sportu.

Uczestnicy studiów czerpać będą wiedzę z doświadczeń ekspertów, którzy na co dzień realizują projekty m.in. w siatkówce, koszykówce, piłce nożnej, lekkiej atletyce czy żużlu i są pasjonatami sportu. Wśród nich znaleźli się m.in. prof. Simon Chadwick, światowy autorytet w dziedzinie marketingu sportowego, który w przeszłości doradzał piłkarskim federacjom FIFA i UEFA, a także klubowi FC Barcelona, Agata Pniewska, czołowa ekspertka tematu w Polsce i do niedawna przez wiele lat związana z marką ORLEN w obszarach marketingu sportowego i sponsoringu, Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee, Dawid Prokopowicz, ekspert Google w dziedzinie marketingu online, Kazimierz Romaniec, prawnik z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym w obsłudze prawnej klubów piłkarskiej Ekstraklasy, Tomasz Koprowski, wieloletni dyrektor marketingu PGE GiEK Skry Bełchatów i współzałożyciel Sport Biznes Polska, a także Mateusz Dróżdż, dzisiaj prezes Cracovii, a w przeszłości Zagłębia Lubin i Widzewa Łódź.

Zajęcia ze słuchaczami poprowadzą również eksperci OTCF: Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager oraz Kacper Domański, Teamwear Manager, a także Przemysław Świercz, mówca inspiracyjny i trener biznesu, w przeszłości kapitan wspieranej od lat przez markę 4F reprezentacji Polski Amp Futbol.

- Od lat konsekwentnie stawiamy na marketing przez sport, dzięki czemu 4F stało się marką odnoszącą sukcesy w Polsce i na świecie. Mamy wiedzę, a przede wszystkim doświadczenia, którymi chętnie się podzielimy, aby podnieść poziom kompetencji osób pracujących w branży sportowej. Przez ponad 17 lat aktywności w profesjonalnym sporcie marka 4F była obecna na jednych z największych imprez sportowych, współpracując z wybitnymi sportowcami. Zbudowaliśmy pozycję jednego ze strategicznych partnerów polskiego sportu działając z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, z którym ostatnio przedłużyliśmy ponad 10-letnią współpracę o kolejne 8 lat, Polskim Związkiem Narciarskim czy Polskim Związkiem Koszykówki. Ubieramy wszystkie kluby ORLEN Basket Ligi i ORLEN Basket Ligi Kobiet, m.in. Projekt Warszawa i trzykrotnych zdobywców siatkarskiej Ligi Mistrzów ZAKSA Kędzierzyn-Koźle w PlusLidze, a także zawodników trzech klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Angażowaliśmy się również w największe światowe imprezy takie jak Wings for Life World Run, Turniej Czterech Skoczni czy Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim w Courchevel-Meribel. Dodatkowo współpracujemy indywidualnie ze sportowcami jako Ambasadorami 4F, a także z zagranicznymi związkami – mówi Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager w OTCF S.A.

Studia MBA Sport odbywać się będą do trzech razy w miesiącu w formie dwudniowych, sobotnio-niedzielnych sesji w godz. 9-18.

- Polski rynek sponsoringu sportowego rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko odrobił straty z okresu pandemii i jak wskazuje Sponsoring Insight dzisiaj jego wartość sięga 1,2 mld zł. Polska jako lider regionu CEE przyciąga najciekawsze i największe projekty sportowe, a także międzynarodowe imprezy rangi mistrzowskiej. Z naszego kraju pochodzą topowi sportowcy, którzy dysponują ogromnym potencjałem marketingowym tacy jak ambasador naszej marki i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, pierwsza rakieta świata Iga Świątek, a także wschodząca gwiazda światowej lekkiej atletyki sprinterka Natalia Kaczmarek. Aby móc zapewnić dalszy rozwój rynku, potrzebujemy silnego zaplecza ekspertów dysponujących kompetencjami w zakresie zarządzania projektami i budowania nieszablonowych i kreatywnych konceptów komunikacyjnych mówi Kacper Domański, Teamwear Manager w firmie OTCF.

Więcej informacji na temat kierunku MBA Sport w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego znaleźć można na www.ckp.lazarski.pl/mba/master-of-business-administration-mba-sport.

 

***

O OTCF S.A.

OTCF S.A. to polska firma założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów, dedykowanych profesjonalnym sportowcom i amatorom. Jest właścicielem największej polskiej marki sportowej 4F, a także 4F Junior, 4F Fuel, Outhorn, SportStyleStory. Poza tym od 2020 roku firma jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem marki Under Armour na polskim rynku.

Produkty 4F dostępne są w 42 krajach. W ciągu dwóch dekad z lokalnego brandu stała się marką, której logotyp zdobi stroje zawodników występujących na najważniejszych imprezach sportowych na świecie, w tym na igrzyskach olimpijskich. Marka jest także aktywna lokalnie – jest sponsorem lub partnerem technicznym m.in. reprezentacji Polski AMP Futbol, Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego, trzech klubów PKO BP Ekstraklasy: Korony Kielce, Stali Mielec i Piasta Gliwice. Ubiera także koszykarską kadrę Polski oraz wszystkie kluby Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet. Jest ponadto partnerem technicznych klubów siatkarskich – Grupy Azoty Kędzierzyn-Koźle, Projekt Warszawa i Enea Czarni Radom.

4F od lat współpracuje także ze sportowymi ambasadorami marki. Są wśród nich są m.in. piłkarz FC Barcelona Robert Lewandowski, trenerka personalna milionów Polaków Anna Lewandowska, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, czterokrotny indywidualny mistrz świata (2019, 2020, 2022, 2023), lekkoatletki Maria Żodzik i Martyna Kotwiła, a także łyżwiarka Natalia Maliszewska. W przeszłości w gronie tym byli także skoczkowie narciarscy Maciej Kot i Kamil Stoch, a także siatkarz Wilfredo Leon i tenisista Łukasz Kubot.


Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to silna marka, która od prawie 30 lat z sukcesem konkuruje na polskim rynku szkolnictwa wyższego wyznaczając trendy profesjonalnej edukacji. Jesteśmy w czołówce najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce, mamy uprawnienia do nadawania stopnia doktora oraz doktora habilitowanego na wszystkich wydziałach.

Tworzymy nowoczesną jednostką akademicką, która została uhonorowana tytułem Marka Godna Zaufania 2022 w kategorii „Edukacja biznesu”. Wspieramy naszych słuchaczy, którzy już dawno zdali sobie sprawę z tego, iż idea jednej pracy na cały okres trwania kariery zawodowej należy już do przeszłości. Stanowimy odpowiedź dla poszukujących różnorodności w życiu (nie tylko zawodowym). Jesteśmy odpowiedzią dla osób poszukujących wysokiej jakości usługi z zakresu kształcenia podyplomowego. Nasze portfolio budujemy w oparciu o najwyższe standardy merytoryczne, doświadczoną kadrę akademicką i ekspercką. Jednocześnie od kilku lat konsekwentnie przekształcamy się w Center of Excellence. Tworzymy ekspertyzy i analizy, z których korzystają instytucje administracji publicznej i organizacje biznesowe. Organizujemy konferencje branżowe, integrujemy biznes, administrację i naukę na rzecz zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego.

Galeria zdjęć:

Do góry