Największa polska marka sportowa została oficjalnym Partnerem Technicznym rozgrywek PKO BP Ekstraklasa Games, w których najlepsi gracze w Polsce rywalizują o miano oficjalnego Mistrza Polski w grze EA SPORTS FC 24.
4F jest obecne w piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasie od dwóch sezonów, a w trwającym jest partnerem technicznym trzech klubów: Piasta Gliwice, Korony Kielce i PGE FKS Stali Mielec. W 2023/24 w strojach 4F aktualny piłkarski mistrz Polski, Raków Częstochowa, sięgnął po swój pierwszy tytuł w historii.
Marka realizowała w przeszłości projekty e-gamingowe, m.in. w 2019 roku dostarczając kolekcję dla Narodowej Drużyny Esportu, rywalizującej w grze z serii FIFA. Teraz 4F inauguruje swoje partnerstwo z największymi polskimi rozgrywkami na wirtualnych boiskach, w których od 6 lutego mierzyć się będą reprezentanci wszystkich 18 klubów ligi.
– Świat profesjonalnego sportu jest środowiskiem 4F. Przez lata zdobyliśmy doświadczenie i zbudowaliśmy kompetencje współpracując z topowymi sportowcami, komitetami olimpijskimi, związkami sportowymi, drużynami piłkarskimi, siatkarskimi, koszykarskimi czy organizatorami wielkich, międzynarodowych wydarzeń. Współpraca z PKO BP Ekstraklasa Games pozwoli nam rozwinąć się w segmencie e-sportu i dotrzeć z naszą ofertą do nowych grup odbiorców. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze turnieje PRO i wirtualne spotkania z najlepszymi graczami w Polsce – mówi Michał Czechowicz, dyrektor Marketingu Sportowego i Teamwearu 4F.
PKO BP Ekstraklasa Games, czyli oficjalne Mistrzostwa Polski w grze EA SPORTS FC 24, są częścią światowego ekosystemu EA SPORTS FC PRO. W ramach szóstej edycji jesienią odbyła się już faza OPEN przeznaczona dla graczy chcących rozpocząć swoją przygodę z profesjonalnym e-sportem. Sezon zasadniczy rozgrywek startuje w najbliższy wtorek, a w środę pierwsza transmisja dostępna będzie na kanałach Twitch, YouTube i Facebook Ekstraklasy i Ekstraklasa Games. W ramach rozgrywek PRO, w lutym i marcu rozegranych będzie 8 turniejów online, a w kwietniu czekają nas finały fazy OPEN oraz baraże i wielkie finały całych rozgrywek.
- Współpraca największej polskiej marki sportowej i najpopularniejszej polskiej ligi to bardzo dobra wiadomość i czujemy się zaszczyceni, że to właśnie my możemy realizować wspólnie z 4F nasz e-sportowy projekt. Dzięki naszej współpracy logotyp marki będzie widoczny we wszystkich transmisjach z rozgrywek PKO BP Ekstraklasa Games. W nadchodzących miesiącach planujemy także szereg wspólnych aktywacji marketingowych, które z pewnością przypadną do gustu fanom futbolu na wirtualnych boiskach – mówi Marcin Mikucki, dyrektor Marketingu, Komunikacji i Sprzedaży w Ekstraklasie SA.