Dyrektorka marketingu w OTCF S.A. – Magdalena Warchoł została laureatką prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2021/2022 w kategorii Moda / Styl Życia / Produkty Premium.
Magdalena Warchoł została doceniona za realizację efektywnej strategii marketingowej, wdrażanie innowacyjnych pomysłów i osiągane efekty prowadzonych działań. Nagrody zostały wręczone podczas Gali Finałowej, która odbyła się 17 listopada w Warszawie.
Celem organizowanego od 11 lat konkursu Dyrektor Marketingu Rokujest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, komunikacji i employer brandingu w firmach i organizacjach. Wyboru najlepszych z najlepszych dokonała Kapituła Konkursu złożona z byłych laureatów, ekspertów branżowych, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych.
Galę poprzedziła Konferencja Marketing Executive Summit poświęcona trendom i innowacjom z obszarów marketingu i sprzedaży. Magdalena Warchoł była jedną z prelegentek tego branżowego wydarzenia. Wzięła udział w panelu poświęconym zagadnieniom Content & Influencer Marketingu.