Outhorn, najstarsza marka w portfolio spółki OTCF, kontynuuje promocję poprzez hasło DEFINE YOUR SPORT, które ma pokazać, że nie ma jednej najlepszej dyscypliny sportowej, każdy musi sam zdefiniować która jest dla niego optymalna. Ambasadorką marki nadal jest Dorota Gardias, która wzięła udział również w nowej sesji wizerunkowej zrealizowanej w hiszpańskiej Walencji.
Marka Outhorn istniejąca na rynku już od niemal 20 lat jesienią ubiegłego roku zmieniła swoje logo i zaczęła nowe pozycjonowanie właśnie hasłem Define Your Sport. Niezależnie jaką definicje sportu przyjmiemy, Outhorn będzie odpowiednim wyborem. To produkty dla amatorów sportu, dla których aktywne spędzanie wolnego czasu to sposób na dawkę pozytywnej energii i relaks. To produkty wielofunkcyjne, do treningu, ale także do użytku na co dzień. Marka w swojej kolekcji świadomie unika najwyższych specjalistycznych technologii sportowych, bo w codziennym użytku i tak nie znalazłyby pełnego zastosowania. Dzięki takiej selekcji jest w stanie idealnie zbilansować niezbędną jakość produktu, najnowszy design i korzystną cenę. Outhorn skierował się do konsumentów, którzy nie uprawiają sportu wyczynowo, ale lubią z rodziną i przyjaciółmi spędzić czas w aktywny sposób.
Outhorn kontynuuje także rozpoczętą w roku 2016 współpracę z Dorotą Gardias, dziennikarką, która sport ma na stałe wpisany w kalendarz, jako sposób na relaks i efektywnie wykorzystany aktywny czas. W sprzedaży pojawiła się już dedykowana linia odzieży OUTHORN SPORT UP LINE by DOROTA GARDIAS, składająca się z linii treningowej, w tym odzieży fitness, oraz casual.
„„To już druga kolekcja marki Outhorn, którą mam przyjemność współtworzyć. Jest w niej zarówno kolor, który tak lubię i wygoda, którą bardzo cenię. To właśnie chęć bycia aktywną na co dzień, czerpania z tego przyjemności i osobistej satysfakcji zdecydowały o współpracy marką Outhorn. Zachęca ona do aktywnego spędzania wolnego czasu jako sposobu na dawkę pozytywnej energii i relaks”, mówi ambasadorka marki.
Selekcja produktów odbywała się na podstawie trzech przesłanek. Po pierwsze chęci wyróżnienia funkcjonalnego na tle reszty kolekcji, np. kamizelka i kurtka puchowa z hydrofobowymi, ekologicznymi wykończeniami, bluza dresowa o modnym w tym sezonie krótszym kroju czy szybkoschnące bluzy treningowe. Po drugie utrzymanie w stylu elegancki sport casual, czyli taki, który nadaje się na trening, ale także wyjście na miasto tuż po treningu. I wreszcie po trzecie odzwierciedlenie upodobań i stylu ambasadorki marki Doroty Gardias, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do linii produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Dzięki wymienionym wyróżnikom linia dookreślana jest słowem UP – coś więcej, coś ponad standard.
Nowa sesja wizerunkowa marki Outhorn odbyła się w Walencji - mieście pełnym słońca, uśmiechu i ludzi. Hiszpania stała się doskonałym miejscem do odzwierciedlenia idei marki – zdjęcia zostały ulokowane w marinie, która jest „kotłem” spotkań, rozmów, spacerów – jednym słowem – aktywnego życia. Bohaterowie są uśmiechnięci - sami definiują swój ulubiony sport, a marka Outhorn ich w tym wspiera. Nie boi się także swobodnych połączeń produktów sportowych z tzw. casualowymi, bo tak właśnie wygląda konsument marki na co dzień.
Outhorn od jesieni 2016 roku ma również nowe logo mające być symbolem ruchu i aktywności, bo sport to według marki dynamika dnia codziennego. Piktogram obrazuje pozytywną energię i wskazuje kierunek rozwoju marki – zawsze do przodu. Koncepcję wyjaśnia również dedykowany film.
Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-40+, oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski, w szczególności w mniejszych miejscowościach.
OUTHORN SS17 KAMPANIA DEFINE YOUR SPORT PART II z udziałem Doroty Gardias – Ambasadorki Marki
miejsce: Hiszpania, Valencia
fotograf: Marta Wojtal
asystenci fotografa: Zbyszek Szych, Damian Tomaszowski / Studio Las
models: Dorota Gardias – Ambasadorka Marki, Rafał
producent: A12 Team / Monika Biedroń
hair artist: Sebastian Kobielski / Metaluna Agency
make up artist: Magdalena Łach / Metaluna Agency
video: Sebastian Jaworski
montaż: Przemysław Grabicki
creative concept: Justyna Górecka / Dyrektor ds. Marketingu Kreatywnego 4F