Nagrody w konkursie Innovation 2018 zostały wręczone

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.   Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury, członek zarządu OTCF, dyrektor kreatywna marki 4F. 

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.  

Złote statuetki Innovation 2018 otrzymali:

W kategorii Innowacyjny biznes:

  • Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” (w podkategorii Usługa)
  • Dragon Rogue za kampanię  „Inna bajka. Superfood na co dzień” (w podkategorii Produkt)
  • Perfomics oraz Spark Foundry (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” (w podkategorii Model biznesowy)
  • Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” (w podkategorii Model biznesowy)
  • Havas Media Group za „Tankuj24” (w podkategorii  E-commerce/M-commerce)

 W kategorii Innowacyjne doświadczenie – kampanie komercyjne:

  • Gong za „Tymbark Funbot” (w podkategorii Content)

W kategorii Innowacyjne doświadczenie – kampanie społeczne:

  • Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” (w podkategorii Design)
  • Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” (w podkategorii Content)
  • Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” (w podkategorii UX)

W kategorii Innowacyjne media – działania komercyjne:

  • AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” (w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe)
  • Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” (w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne)
  • Gong za „Tymbark Funbot” (w podkategorii Touchpoint)

W kategorii Innowacyjne media – działania społeczne:

  • Grey Worldwide Warszawa za projekt „Kartka wentylacyjna” (w podkategorii Touchpoint)

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR                                    

Współorganizatorzy:  Publicis Media, Blue 449, Life On Mars

Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen

Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB

Media: Nowy Marketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.

Audytor konkursu: LSW

 

Źródło: materiały prasowe SAR; Zdjęcia: Radek Zawadzki 

Galeria zdjęć:

Do góry