Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury, członek zarządu OTCF, dyrektor kreatywna marki 4F.
Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.
Złote statuetki Innovation 2018 otrzymali:
W kategorii Innowacyjny biznes:
- Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” (w podkategorii Usługa)
- Dragon Rogue za kampanię „Inna bajka. Superfood na co dzień” (w podkategorii Produkt)
- Perfomics oraz Spark Foundry (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” (w podkategorii Model biznesowy)
- Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” (w podkategorii Model biznesowy)
- Havas Media Group za „Tankuj24” (w podkategorii E-commerce/M-commerce)
W kategorii Innowacyjne doświadczenie – kampanie komercyjne:
- Gong za „Tymbark Funbot” (w podkategorii Content)
W kategorii Innowacyjne doświadczenie – kampanie społeczne:
- Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” (w podkategorii Design)
- Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” (w podkategorii Content)
- Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” (w podkategorii UX)
W kategorii Innowacyjne media – działania komercyjne:
- AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” (w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe)
- Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” (w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne)
- Gong za „Tymbark Funbot” (w podkategorii Touchpoint)
W kategorii Innowacyjne media – działania społeczne:
- Grey Worldwide Warszawa za projekt „Kartka wentylacyjna” (w podkategorii Touchpoint)
Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB
Media: Nowy Marketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.
Audytor konkursu: LSW
Źródło: materiały prasowe SAR; Zdjęcia: Radek Zawadzki