Ideą jest nawiązanie do świata sportu – jego dynamiki. Dlatego na poziomie architektury wnętrza zastosowano minimalistyczne, industrialne materiały. Nawiązują one do sportowych maszyn, wyposażenia siłowni.
- Dynamika, która towarzyszy naszej branży oraz potrzeby konsumentów narzucają tempo i konieczność zmian. Ponieważ każde wyzwanie staramy się podejmować z sukcesem, również i tym razem, otwarcie nowego sklepu 4F w Gdańsku oceniam jako bardzo udany projekt. To kolejny krok, a przed nami jeszcze kilka ciekawych otwarć w kraju i nie tylko - mówi Artur Ciupka, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej.
Nowy sklep 4F zajmuje 300 mkw. Na poziomie wnętrza podkreślony został sportowy charakter marki poprzez wykorzystanie materiałów (stal, drewno) oraz kolorystyki. Barwy neutralne zamieniono na kolor czarny, co pomaga eksponować kolekcję. To ona staje się głównym bohaterem, a odbiorca może łatwiej odszukać odpowiedni asortyment. Kolekcja została również ułożona zgodnie z jej liniami: sportstyle, bieganie, fitness. Nowy koncept sklepu w Forum Radunia Gdańsk pomieścił kolekcję dla dorosłych od 4F, a także dzieci, do których jest adresowana marka 4F Junior.