Wnętrze nowej przestrzeni 4F ma podkreślać sportowy charakter marki. Jego minimalistyczna architektura i industrialne materiały tworzą tło do ekspozycji kolekcji 4F, 4F Junior oraz 4FPROteam. Koncept wnętrza podąża za dynamicznym rozwojem kolekcji, której produkty są nowoczesne i wyposażone w wiele nowych technologii.
Powierzchnia zmodernizowanego sklepu 4F w Galerii Mokotów nie uległa zmianie, ale licznym zmianom poddano design sklepu, stosując wiele nowych rozwiązań zarówno na poziomie zastosowanych kolorów jak i materiałów:
- Zmiany, które z każdym miesiącem wdrażamy w sklepach, w różnych lokalizacjach, to konsekwentne realizowanie przyjętej strategii. Prace nad wyglądem sklepu to efekt kooperacji różnych działów naszej firmy. Staramy się odpowiadać na potrzeby klientów i oferować im co raz lepsze rozwiązania. Chcemy również udostępniać im nowe technologie, stosowane w naszych produktach i zwracać uwagę na takie linie – mam na myśli zarówno kolekcje specjalne, olimpijskie, ale i naszą nową linię 4FPROteam - mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, OTCF.
W salonie 4F obok stałej kolekcji marki powstanie strefa 4FPROteam. To ubrania dla amatorów, profesjonalistów, którzy mają większe wymagania i szukają produktów bardziej zaawansowanych. Pozostałe strefy w sklepie tworzą linie: sportowa i sportstylowa. Na oddzielnej ścianie została również wyodrębniona kolekcja sportowego obuwia.