Prawdziwe szczęście kryje się w małych przyjemnościach – Small joys of life by Outhorn!

Weź głęboki wdech. Zamknij oczy. Nic nie mów. To woła Cię świat. Słyszysz? Tak brzmi zaproszenie marki Outhorn do opowieści o tym, jak ważne jest, by pozwolić sobie zatrzymać się na chwilę i w codziennym życiu dostrzegać małe radości. Kampania na sezon spring/summer 2023 utrzymana jest w klimacie beztroskich momentów, słońca i wdzięczności, a to wszystko zamknięte w kadrach powstałych podczas podróży na Hawaje.

Czym są małe przyjemności?

Kampania Outhorn to spokojna, długa opowieść o tym, co tak naprawdę skrywa się w codziennych czynnościach. Wszystkie spotkania, miejsca, pory posiłków czy wschody słońca są wyjątkowe i przyjemne. Warto więc na chwilę zamknąć oczy, by podczas wspólnej kawy w przydrożnym barze poczuć zapach palonych ziaren, usłyszeć śmiech innych ludzi i – co najważniejsze – nigdzie się nie spieszyć. Małe przyjemności zauważamy w życiu pozbawionym pędu, gdzie odpoczynek stoi na równi ze wszystkim tym, co pozwala odnaleźć właściwy rytm.

Bohaterowie kampanii

Kadry i słowa, które płyną do nas prosto z Hawajów, to swego rodzaju dokument podróży wyjątkowych pasjonatów: Kornelii – podróżniczki, Kuby – surfera i Agaty – projektantki biżuterii. Odbiorcy stają się tutaj bacznymi obserwatorami tego, jak dzięki swoim pasjom bohaterowie kampanii potrafią zauważać małe i proste przyjemności.

Hawaje – kraina radości i miejsce pełne inspiracji

Liczące niemal sto pięćdziesiąt wysp Hawaje są nazywane przez odwiedzających rajem na Ziemi. To właśnie tam odbyła się sesja zdjęciowa kampanii Small joys of life, a jej bohaterowie już na zawsze będą mogli wrócić do nieziemskich wspomnień. Hawaje stały się głównym źródłem inspiracji marki również poprzez bogactwo i piękno natury czy niezwykle zróżnicowaną etnicznie kulturę.

Kolekcja Outhorn na sezon spring/summer 2023

W najnowszej odsłonie kolekcji znajdują się ubrania stworzone z myślą o tych, dla których najważniejszy jest ponadczasowy krój i komfort. To inspiracja nurtem athleisure, łącząca w sobie elementy retro, które przejawiają się w klasycznych formach oraz kwintesencja wygody na nadchodzące ciepłe miesiące. W kolekcji dostępne są miękkie dresowe spodnie, szorty, topy, czy oversizowe bluzy.

Dostrzeżemy również inspiracje retro mariną i twórczością Matisse'a, co daje się zauważyć w obłych formach ubrań, za to delikatne pastelowe oraz mocniejsze barwy mają przyczynić się do poprawy naszego nastroju. Całość jest spójna i przywodzi na myśl lato.

 

CAMPAIGN CREDITS

Fotograf: Maksym Rudnik

Art. Director: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz / OTCF

Brand Direction: Kamila Raksimowicz / OTCF

Asystent foto: Antuan Becker

Make Up: Justyna Szczęsna

Stylizacje: Joanna Peczkis / OTCF

Modele: Jakub Kuzia, Kornelia Groworek, Agata Wojtczak

Retusz: Maksym Rudnik

Producent: Aleksandra Raszczuk / OTCF

Galeria zdjęć:

Do góry