Weź głęboki wdech. Zamknij oczy. Nic nie mów. To woła Cię świat. Słyszysz? Tak brzmi zaproszenie marki Outhorn do opowieści o tym, jak ważne jest, by pozwolić sobie zatrzymać się na chwilę i w codziennym życiu dostrzegać małe radości. Kampania na sezon spring/summer 2023 utrzymana jest w klimacie beztroskich momentów, słońca i wdzięczności, a to wszystko zamknięte w kadrach powstałych podczas podróży na Hawaje.
Czym są małe przyjemności?
Kampania Outhorn to spokojna, długa opowieść o tym, co tak naprawdę skrywa się w codziennych czynnościach. Wszystkie spotkania, miejsca, pory posiłków czy wschody słońca są wyjątkowe i przyjemne. Warto więc na chwilę zamknąć oczy, by podczas wspólnej kawy w przydrożnym barze poczuć zapach palonych ziaren, usłyszeć śmiech innych ludzi i – co najważniejsze – nigdzie się nie spieszyć. Małe przyjemności zauważamy w życiu pozbawionym pędu, gdzie odpoczynek stoi na równi ze wszystkim tym, co pozwala odnaleźć właściwy rytm.
Bohaterowie kampanii
Kadry i słowa, które płyną do nas prosto z Hawajów, to swego rodzaju dokument podróży wyjątkowych pasjonatów: Kornelii – podróżniczki, Kuby – surfera i Agaty – projektantki biżuterii. Odbiorcy stają się tutaj bacznymi obserwatorami tego, jak dzięki swoim pasjom bohaterowie kampanii potrafią zauważać małe i proste przyjemności.
Hawaje – kraina radości i miejsce pełne inspiracji
Liczące niemal sto pięćdziesiąt wysp Hawaje są nazywane przez odwiedzających rajem na Ziemi. To właśnie tam odbyła się sesja zdjęciowa kampanii Small joys of life, a jej bohaterowie już na zawsze będą mogli wrócić do nieziemskich wspomnień. Hawaje stały się głównym źródłem inspiracji marki również poprzez bogactwo i piękno natury czy niezwykle zróżnicowaną etnicznie kulturę.
Kolekcja Outhorn na sezon spring/summer 2023
W najnowszej odsłonie kolekcji znajdują się ubrania stworzone z myślą o tych, dla których najważniejszy jest ponadczasowy krój i komfort. To inspiracja nurtem athleisure, łącząca w sobie elementy retro, które przejawiają się w klasycznych formach oraz kwintesencja wygody na nadchodzące ciepłe miesiące. W kolekcji dostępne są miękkie dresowe spodnie, szorty, topy, czy oversizowe bluzy.
Dostrzeżemy również inspiracje retro mariną i twórczością Matisse'a, co daje się zauważyć w obłych formach ubrań, za to delikatne pastelowe oraz mocniejsze barwy mają przyczynić się do poprawy naszego nastroju. Całość jest spójna i przywodzi na myśl lato.
CAMPAIGN CREDITS
Fotograf: Maksym Rudnik
Art. Director: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz / OTCF
Brand Direction: Kamila Raksimowicz / OTCF
Asystent foto: Antuan Becker
Make Up: Justyna Szczęsna
Stylizacje: Joanna Peczkis / OTCF
Modele: Jakub Kuzia, Kornelia Groworek, Agata Wojtczak
Retusz: Maksym Rudnik
Producent: Aleksandra Raszczuk / OTCF