Lekko, przewiewnie, wygodnie. Tak ma się czuć użytkownik nowej kolekcji wiosna/lato 2017 marki 4F. Ubrania są utrzymane w klimacie treningowym, z zastosowaniem materiałów sportowych, a nowością jest szeroki wybór asortymentu do najpopularniejszego sportu w Polsce - jazdy na rowerze. Całość utrzymana w klasycznych, stonowanych barwach - dynamika i sportowy charakter nadany jest tu przez mocne akcenty kolorystyczne.
Wiosenno-letnia kolekcja odzieży 4F na sezon 2017 skoncentrowana jest na trzech dyscyplinach: fitnessie, bieganiu i jeździe na rowerze, która pojawia się w ofercie 4F po raz pierwszy. Kolekcja jest mocno sportowa, ale zawiera również wiele propozycji wygodnego ubioru na co dzień.
„„Sportowa kolekcja damska to monochromatyczne melanżowe zestawy z kolorystycznymi akcentami żółtego neonu i niebieskiego, czego przykładem są dziewczęce allovery oraz dresowe komplety. Ubrania biegowe to połączeniem mody i sportu, z dominacją dopasowanych kształtów i cięć podkreślających sylwetkę, błyszczących nadruków, a także tkanin opalizujących”, wylicza Marzena Starzec, Dyrektor Kolekcji 4F. Asortyment fitnessowy to z kolei lata 80. w pastelowej wersji, znajdziemy w nim blokowe zestawienia kolorystyczne, a także zwierzęce nadruki. Ubrania rowerowe z kolei charakteryzują mocno kobiece kroje oraz dopasowane kształty. W kolekcji znajdują się także propozycje dla kobiet w wydaniu „after sport” - to kontrast delikatnych pasteli i spranych, podniszczonych powierzchni. Ubrania inspirowane są ogrodem kwiatów oraz podmiejskimi blokowiskami, dlatego dominują tu melanże denimu i szarości betonu z elementami miedzianego połysku. W kolekcji są także propozycje utrzymane w stylistyce lat 90. w hip-hopowym klimacie, gdzie widoczny jest branding i nadruki.
Kolekcja męska to po pierwsze propozycje inspirowane linearnością, rozchodzeniem się fal i digitalizacją. Kolorystycznie stonowane, idealnie pasujące do intensywnej aktywności fizycznej. Po drugie propozycje mocno nowoczesne, przeznaczone do uprawiania sportu na zewnątrz, gdzie dominują klasyczne, proste wzory. Są również ubrania przeznaczone do fitnessu z kolorystyką moro, o inspiracjach w kamuflażu oraz do aktywności rowerowej z dopasowanymi wzorami w kolorach szarości i czerni oraz niebieskiego i neonowej zieleni. Mężczyźni w nowej kolekcji marki 4F znajdą także kurtki stylizowane na bombery, w których widać wyraźne inspiracje cięć z odzieży motocyklowej. Przewija się kolor czerwony i czarny. Kolekcję dopełniają ubrania i akcesoria do noszenia po uprawianiu sportu, utrzymane w hip-hopowym klimacie, gdzie widoczny jest duży branding i nadruki.
Wśród dodatków i akcesoriów pojawiają się opaski na włosy z odblaskowymi elementami, dwustronne czapki oraz rękawiczki do biegania oraz jazdy na rowerze. W kolekcji znajdziemy też szeroki wybór plecaków, toreb oraz saszetek typu nerka.
„„Lekko, przewiewnie, wygodnie - tak ma się czuć użytkownik nowej kolekcji wiosna/lato 2017 marki 4F. Sport wszedł już do mody na stałe, a i moda na stałe zagościła w sporcie. Dziś osoby aktywne nie rezygnują ani z wygody ani z modnego wzornictwa, a zadaniem marek sportowych jest łączyć te dwa elementy. Myślę, że jako marka 4F mamy w tym doświadczenie, bo wiemy że dziś ubiór i akcesoria sportowe stały się już elementami codziennego stylu”, podsumowuje Ranita Sobańska, Dyrektor Kreatywna marki 4F.