Zmodernizowana przestrzeń zapowiada odejście od neutralnej kolorystyki. Stawa na dynamizm, mocną sportową czerń, którą przełamują białe detale. Wnętrze ma charakter industrialny, a jego minimalistyczne formy to tło dla wyrazistej kolorystyki kolekcji marki 4F. Link do świata sportu stanowią również materiały użyte do wykończenia salonu – siatka, stal, beton, drewno. To one tworzą strukturę niejednej siłowni.
W projektowaniu sklepów, podobnie jak w projektowaniu kolekcji odzieży, moda zmienia się w zawrotnym tempie. Wyznacznikiem modernizacji, zmian na poziomie designu sklepów marki 4F jest także sport. To dynamicznie rozwijające się kolekcje olimpijskie, a także te tworzone dla zawodowych sportowców narzucają tempo zmian na poziomie sklepu. Marka podąża za oczekiwaniami klientów, dlatego technologie wykorzystywane w kolekcjach specjalnych (tworzonych dla zawodowych sportowców, związków olimpijskich) wprowadza do kolekcji detalicznych. Cały biznes jest dobrze przemyślany i konsekwentnie prowadzony. Nowoczesne rozwiązania wdrażane na poziomie produktu przekładają się na miejsce jego sprzedaży – sklep
Koncept sklepu w Galerii Jurajskiej w Częstochowie ma wzmocnić sportowy charakter marki. Nie zapomniano również o odbiorcy. Kolekcja została wyeksponowana zgodnie z jej liniami: sportstyle, bieganie, fitness. A poszczególne jej elementy ułożono setami. Takie rozwiązanie ma pomóc klientom dokonać wyboru podczas zakupów. W sklepie dostępne są kolekcja marki 4F i 4F Junior.