W opublikowanych 2 listopada wynikach rankingu magazynu „Press” 4F zdeklasował konkurencję w branży odzieżowej uzyskując w mijającym roku prawie 2,5 miliona wzmianek o marce. Tym samym 4F dołączyło do ścisłej czołówki TOP MAREK 2021 r.
Na pozycję lidera marka 4F awansowała z ubiegłorocznego szóstego miejsca w zestawieniu najsilniejszych marek w mediach. Zwycięstwo oparte jest na zdecydowanie największej liczbie publikacji – głównie w mediach społecznościowych oraz ich zasięgowi. Zainteresowanie wzbudzały szczególnie wiadomości o ubraniu polskich sportowców na Igrzyska Olimpijskie w Tokio 2020 w innowacyjne stroje oraz o nawiązaniu i rozwijaniu współpracy marki z Anną i Robertem Lewandowskimi.
Zainteresowaniem mediów cieszyły się nowatorskie rozwiązania zastosowane w strojach dla olimpijczyków m.in. materiały wyprodukowane z odpadów i z fusów po kawie, lekkie, szybkoschnące i „oddychające”, z wykończeniem hydrofobowym. Z kolei kolekcja sygnowana nazwiskiem Lewandowskich często pojawiała się w stylizacjach influencerów. Inne licznie wzmiankowane tematy to uruchomienie sieci 4F Spot, partnerstwo techniczne Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022 oraz debiut 4F na Zalando.
- Ogromnie się cieszę z sukcesów naszej marki, którą tworzymy konsekwentnie i z uporem jak sportowcy dążący do zwycięstwa. Zawsze jest przestrzeń, by coś ulepszyć i poprawić, dlatego poprzeczkę stawiamy coraz wyżej. Nasze produkty są odzwierciedleniem pasji do sportu i wynikającej z tego wiedzy o potrzebach ludzi ze sportem związanych. Cieszy nas każda kolejna osoba, którą aktywizujemy i mobilizujemy do aktywności dzięki temu, że nasze produkty pomagają wygodnie i komfortowo skupić się na treningach. Wyróżnienie w rankingu "Press" to dla nas dowód, że wzbudzamy zainteresowanie, a nasz głos w środowisku sportowym jest silny i szanowany. Dziękujemy! - skomentował sukces marki Igor Klaja, twórca firmy OTCF S.A., właściciel marki 4F.