3 listopada odbyła się gala 15-lecia Top Marka 2022, podczas której zaprezentowano 50 najsilniejszych brandów w prasie oraz Internecie. Marka 4F kolejny raz została liderem rankingu w branży odzieżowej.
Według badań magazynu „Press” 4F zostało wyróżnione, wśród marek odzieżowych, głównie dzięki komunikacji działań sponsoringowych. Na wynik w plebiscycie wpłynęła m.in. obecność marki podczas dużych imprez sportowych. Działania, które wyróżniły markę na tle konkurencji to m.in. Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020, podczas, których logo 4F pojawiło się w sumie na strojach ośmiu komitetów olimpijskich i jednego paraolimpijskiego oraz Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. Dodatkowe projekty, które zostały zauważone przez analityków mediowych to informacja o przedłużeniu współpracy z Polskim Związkiem Lekkoatletyki oraz pozostanie partnerem technicznym drużyn Ekstraklasy. Plebiscyt podkreślił również działania CSR marki i strategię „4F Change” wspierającą zrównoważoną modę.
- Nagroda Top Marka 2022 to bardzo ważne wyróżnienie dla 4F pokazujące siłę brandu na tle reprezentowanej branży! Plebiscyt magazynu „Press” nie tylko pokazuje zainteresowania mediów wokół 4F, ale także zainteresowanie marką w social mediach. Publikacje to rezultat współpracy międzyoddziałowej oraz otwartości organizacji na komunikację - Aleksandra Chalimoniuk - PR Director OTCF.
To już drugie wyróżnienie marki w plebiscycie Top Marka. Pierwszą nagrodę 4F otrzymało w 2021 roku.